«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

ویدئو | نگاهی به سه فیلم کوتاه چهارمین اردوی «ایده تا تولید»

  • کد خبر: ۱۵۱۹۵۴
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
ویدئو | نگاهی به سه فیلم کوتاه چهارمین اردوی «ایده تا تولید»
شرکت کنندگان در چهارمین اردوی «ایده تا تولید» در کنار همایون اسعدیان، کمال تبریزی و امیرشهاب رضویان در طول یک هفته سه فیلم کوتاه ساختند.

شهرآرانیوز؛ شرکت کنندگان در چهارمین اردوی «ایده تا تولید» انجمن سینمای جوانان ایران در طول یک هفته برگزاری این اردو در کنار همه تجربیات ارزشمندی که از همکاری با سه کارگردان مطرح سینمای ایران به دست آوردند در سه گروه فیلم سازی سه فیلم کوتاه ساختند.

آسمان پرستاره

هنرجویان امیر شهاب رضویان فیلم کوتاه آسمان پر ستاره را در طول این هفته ساختند. فیلمی که در فضایی درام می‌گذرد و روایتی از عشق یکی از عوامل سرصحنه فیلمبرداری به خانم بازیگر نقش اول آن فیلم است.

این فیلم در یک کافی شاپ فیلمبرداری شده و صحنه هایی از آن در خیابان کوهسنگی ضبط شده است.

بازیگران و عوامل این فیلم همه جوانانی بودند که در طول یک هفته تمرین با رضویان توانسته بودند این فیلم کوتاه را از صفر تا صد بسازند و عصر روز گذشته در سینما هویزه مشهد به تماشای آن نشستند.

مرد آهنین

هنرجویان کمال تبریزی اما در کنار او ساخت یک فیلم کمدی را تجربه کردند.

فیلم کوتاه کمدی که به موضوع قند خون پدر بزرگ خانواده ربط دارد. موضوعی که این روزها همه ما با آن در ارتباط هستیم.

چربی خون، قند خون و فشار خون بیماری هایی هستند که این روزها همه ما به نوعی با آنها ارتباط داریم و شاگردان کمال تبریزی با پرداخت طنز به این بیماری‌ها یک فیلم کوتاه چند دقیقه‌ای در این باره ساختند.

کمال تبریزی که از تلاش هنرجویانش خشنود است معتقد است، برگزاری چنین کارگاه‌هایی می‌تواند باعث تقویت سینمای ایران شود.

مرد آهنین این قصه در نهایت به دلیل خوردن شیرینی زیاد جان خود را از دست می دهد.

جایگاه هشتم

هنرجویان همایون اسعدیان به پایانه مسافربری مشهد رفته بودند تا فیلم کوتاه جایگاه هشتم را در فضایی انتزاعی و مذهبی بسازند.

فیلمی که حول داستان پیرمرد و پیرزنی می‌گذرد که در سکوی هشتم در یک صندلی کنار هم نشسته‌اند و در انتظار مسافر خیالی خود هستند.

جایگاه هشتم هم نتیجه همین اردوی یک هفته‌ای بود. اردویی که به شرکت کنندگان این فرصت را دارد تا در کنار یک دیگر در کنار تجربه لذت کار گروهی با هم یک فیلم کوتاه بسازند.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->